keskiviikko 26. tammikuuta 2011

GAP toimittaa vihdoin Suomeen!

Tätä on niiiiiiiiiiiiiiiiin odotettu. Jösses. Pakko oli heti postata, osalle voi olla vanha uutinen mutta mulle ei :) Eli Gapin verkkokaupasta saa nyt ostaa tännekin, toimitus normisti 10 puntaa mutta nyt alena 6, lisäksi 15% pois tilauksen loppusummasta kun tilaa uutiskirjeen. Ja mitä siellä on? No vaikka mitä:


Voiko olla näin onnellinen? Tämä siis vaan teillekin tiedoksi, materialistinen minä hymyilee lasten iltatoimien ajan :D

14 kommenttia:

  1. Kieltämättä tää piristi päivää! Tänks! :)

    VastaaPoista
  2. Sulta kyllä saa aina näitä loistovinkkejä. KIITOS! :)

    VastaaPoista
  3. kuulin kaverilta saman..mutta kuulemma rajallinen mallisto mitä suomeen toimitetaan! Mutta sentään jotain..täytyy heti käydä kurkkimassa. : )

    VastaaPoista
  4. Tuliko sulle joku koodi millä sen alen saa? kun mä en ainakaan saanut mitään spostia vaikka tilasin sen. Kiva jos nyt toimii toimitus kun silloin aluksi ne ei toimittaneetkaan, vaikka lupasivat :( Ps. laitoin mailia

    VastaaPoista
  5. voih, olisi niin kivoja varsinkin v.pun huppari, ei vaan nyt enää millää raski :)

    VastaaPoista
  6. Siis onko tämä vihdoinkin totta? Tästähän on postattu jo moneen otteeseen ja laitettu sitä massapostitusta ja painostusta Gapin suuntaan, mutta tähän mennessä ovat toimittaneet vain niitä "sivuliikkeiden" tuotteita. Eli kun silloin yritettiin mennä tekemään tilausta, niin kaikkien Gapin tuotteiden kohdalla lukikin jotain josta selvisi ettei niitä saakaan Suomeen.

    Siis joko nyt onnistuisi!?!

    VastaaPoista
  7. Nyt ainakin mulla onnistui. Tosin valikoima ei ihan niin suuri kuin esim usassa, mutta valkoinen huppari ja jotain muuta kivaa lähti meidän suuntaan. Kiitos taas vinkistä Maman!

    VastaaPoista
  8. Hieno homma, itse en edes mene vilkaisemaan mutta kiva tietää että jos haluis niin sais :)

    VastaaPoista
  9. Iso kiitos!! Arvaa kuka on selaillut Huutista hulluna, että löytäisi toisellekin tytöistä _oikeanvärisen_ ja -kokoisen logohupparin.. Nyt löytyi, jeejee.

    Muutoin pieni pettymys oli valikoimaan pienuus, ja nimenomaisesti värivalikoima. Oon etsinyt tietynmallista neuletakkia, nyt löytyi, mutta ko. takkia oli vaan yhdessä värissä. Ja tietysti meille väärässä, höh. Mutta ei sillä, olisin mä tuolta tytöille kerännyt sujuvasti kevät- ja kesägarderobin kuntoon, jossei tälläisiä rajoitteita olisi :).

    VastaaPoista
  10. Hei jee! En kyllä uskalla edes mennä katsomaan ;).

    VastaaPoista
  11. Sun vinkit ei tee hyvää mun yöunille, viimeksi katselin Vertbaudettia Elloksen sivuilla vaikka kuinka pitkään...pysyin kuitenkin tiukkana enkä tehnyt tilausta -ainakaan vielä:)

    mutta oikeasti tosi kiva uutinen eli kiitos tästä:)

    VastaaPoista
  12. Vastaan näin kaikille yhteisesti: olkaa hyvät, kyllä se toimii ja ihania ovat :D Mä olen vaan odotellut tätä, kiva että toimittavat edes jotain (kuten noita huppareita) vaikka valikoima onkin pieni. Nyt sitä Zaraa vielä kun saisi...

    VastaaPoista
  13. Voi mä olen niin monta kertaa käynyt aikaisemmin kurkkimassa, että joko onnistuis tilaaminen, kunnes sitten kyllästyin ja unohdin koko asian. Suuret kiitokset vinkistä maman :)

    VastaaPoista
  14. Itsekin huomasin tämän ilokseni : ) Ei tietysti ole valikoima sama kuin Usassa, mutta onhan se tilaaminen EU:n sisäpuolelta muuten paljon halvempaa. Zara olisi kyllä kiva lisä tähän, siellä ongelmana on vain usein se, etteivät tuotteet ole tasalaatuisia.

    VastaaPoista

<3 Ilahdun kaikista kommenteista <3